بال سرخ حسینی بال سبز مهدوی

محل لوگو

نقشه صهیونیسم بین الملل؛ بیوتروریسم یا مرگ سفید


نقشه صهیونیسم بین الملل؛ بیوتروریسم یا مرگ سفید

آنها می خواهند همه ی جهان و امکانات آن تنها برای خودشان باشد و هیچ کسی حق بهره مندی از آن را نداشته باشد و این چیزی جز فریب شیطان نیست پس شیطان اعمالشان را برایشان زینت داده و او آنها را ولایت می کند(قرآن/ نحل/آیه ۶۳)

امام علی علیه السلام فرمود :

...و مرگ سفید به وسیله طاعون [و شیوع بیماری ها] است .(کتاب الغیبة، ص438)

ابعادی که توسط سازمان WHO بهداشت جهانی در حیطه ی بیو تروریسم رصد می شود و مورد استفاده ی ایالات متحده و کشور های دیگر هست. مربوط به حیطه های پرونده های ژنتیکی گروه ها و اقوام مختلف در جهان هست و خوب می دانید توسط آزمایشگاه متعدد در کشور های گوناگون از جمله در ایران از بزاق دهان انسان ها گرفته تا نتایج آزمایشات دیگر در حوزه مسائل ژنتیکی این اطلاعات منتقل می شوند به آزمایشگاه های اروپا و ایالات متحده و رژیم صهیونیستی.

در بیو تروریسم چند هدف استراتژیک دنبال می شود که مهم ترین آن کاهش زاد و ولد است و بعدی کاهش طول عمرانسان هاست و سپس مهم تر ازاین موارد که اگر شرایطی پیش آمد کشتار انبوه انسان ها رو بتوانند رقم بزنند. امروز بیو تروریسم در نظام بهداری ایالات متحده صراحتا اعلام می کنند که کره زمین برای سه و نیم میلیارد نفر بیشتر غذا، آب شیرین و امکان حیات مادی ندارد.

حرفشان این هست که در سال ۲۰۵۰ میلادی کره زمین به تقریبا ۱۰ میلیارد نفر جمعیت می رسد و این ۱۰ میلیارد نفر رو نمی تواند کره زمین تحمل کند .

سیاه زخم(Anthrax)

این عفونت اولین بار به شکل نظامی در جنگ جهانی اول استفاده شد. سیاه زخم ۹۰ درصد قربانیان خود را که نتوانستند تحت درمان قرار بگیرند، کشت. درسال ۲۰۰۱ نیز، ۵نفر از قربانیان سیاه زخم پس از دریافت نامه هایی که حاوی میکروب های عامل عفونت بود، مردند . این درحالی است که مجرمان این جنایات هنوز بی مجازات مانده اند.

آبله(Smallpox) ملحفه های آلوده به این ویروس در سال ۱۷۶۳ میلادی توسط نیروهای نظامی بریتانیا برای آلوده کردن بومی های آمریکایی فرستاده شد . ویروس آبله در سال ۱۹۸۰ از کل جهان ریشه کن شده، ولی همچنان دو آزمایشگاه نگهدارنده ی این ویروس هستند.

سل(Tuberculosis)

درمیان سلاح‌های بیولوژیک عفونی، این ویروس در حالی تولید شد که به عنوان دومین ویروس کشنده ی بزرگ در جهان مشهور بوده و از طریق هوا منتشر می شود . مبتلایان به این ویروس ، به طور متوسط در سال ، ۱۰ الی ۱۵ نفر را آلوده می کنند.

ابولا(Ebola)

برخی گروهک های تروریستی مانند آم شینریکیو(Aum shin rikyo)نمونه های آن را جمع آوری کردند تا از آن در حملات تروریستی استفاده کنند.

وبا(Cholera)

در جنگ جهانی دوم، یکی از حملات بیولوژیکی ، استفاده از سلاح های حامل باکتری وبا در کشور چین ده هزار کشته بر جای گذاشت.

بلاست برنج(Rice blast)

از آنجا که برنج برای میلیون ها ژاپنی جزء اصلی غذا است، این آزمایش بیولوژیک باعث یک کمبود غذایی بزرگ در ژاپن شد. دولت آمریکا در سال ۱۹۶۰ نوعی قارچ که از بین برنده ی محصولات برنج بود را در زمین های ژاپن آزمایش کرد.

ابولا پاکس(Ebolapox)

این ویروس طبق برنامه بیولوژیکی در جهت ادغام مرگبارترین ویروس ها با هم ایجاد شد . ویروس ابولا پاکس مرگباری ابولا و بخش سریع اسمالپاکس را توامان به همراه دارد.

طاعون گاوی(Rinderpest)

۴۰کشور نگهدارنده ی ویروس طاعون گاوی هستند که قادر است گله ها را در کمتر از ۱۰ روز نابود کند . شیوع طاعون باعث قحطی شده و بحران آفرین است .

سم بوتولینوم(Botulinum toxin)

این سم، که از هوا انتقال می یابد، ارتباط بین عضله و عصب های بدن را قطع کرده و منجر به فلج شدن دستگاه تنفسی می شود . تخمین زده می‌شود ۱ گرم از آن قادر است ۱ میلیون انسان را بکشد.

طاعون خیارکی(Bubonic plague)

با شیوع این طاعون یک سوم جمعیت اروپا در قرن ۱۴ میلادی کشته شدند . مردار های آلوده به عنوان سلاح استفاده می شدند و با منجنیق به داخل شهر ها پرتاب می شدند در جنگ جهانی دوم هم بمب های سرامیکی حاوی کک های آلوده در شهر های چین انداخته می شد.

  انتشار : ۸ بهمن ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 80

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما