بال سرخ حسینی بال سبز مهدوی

محل لوگو

بررسی هرم فراماسونری


بررسی هرم فراماسونری

تصویر یک شاه در بالا ی هرم قرار دارد یعنی یک نفر پادشاه کل جهان بی انکه شما بدانید .  البته پژهش گران غربی بیان کرده اند که احتمالا این شاه جهان همان ملکه انگلیس ( ایلیزابت )    است .                                                                                                                                                                                شاه جهان                                                                    

 تصویر یک شاه در بالا ی هرم قرار دارد یعنی یک نفر بادشاه کل جهان است بی انکه شما بدانید . البته پزوهشگران غربی بیان کرده اند که احتمالا این شاه جهان همان ملکه انگلیس ( ملکه ایلیزابت) است شاید به همین دلیل کشور انگلیس سلطنتی نگه داشته شده است . در فیلم ۲۰۱۲که پایان دنیا به تصویر کشیده شده است اولین نفری که کشتی نجات بخش می شد ملکه انگلیس همراه ۲ سگ خود است ۰( در فیلم۲۰۱۲ نجات بخش با کشتی نجات بخش حضرت نوح (ع) مقایسه می شود . کشتی نوح دینداران را نجات داد ولی کشتی امریکایی ها ثروتمندان را نجات می دهد .)

 

شورای ۱۳ تاج دار                                                          

در این طبقه ۱۳ خانواده سلطنتی کل دنیا را اداره میکنند از جمله این خاندان سلطنی بریتانیا خاندان سلطنتی مالت ( که در جزیره مالت ساکن اند) و غیره می باشند .                                                                                        

انجمن ۳۰۰ خاندان                                                      

در این طبقع ۳۰۰ خاندان ثروتمند یهودی معرفی می شوند که زیر نظر ۱۳ خاندان تاج دار دنیا را اداره می کنند . این ۳۰۰ خاندان به قدری ثروتمند اند که ثروتشان درمخیله من وشما نمی گنجد . طبیعتا منظور از خاندان ثروتمند خاندانی جون bill gates  نیست .

این ۳۰۰ خاندان یهودیان  هستند که نامشان کمتر به گوشمان خورده یا اصلا به گوشمان نخورده است . خاندان روچیلد ، خاندان راک فلد، خاندان مندز ، خاندان آبنادانا ، خاندان بننیزد از آن دسته اند .                                                                                                          

خاندان های قدرتمند تابع

این خاندان تعدادشان می تواند متغیر باشد . باز ویژگی اینها ثروتمندی و اغلب یهودی بوده است . شاید خاندان Bill gates  در این طبقه بتواند قرار گیرد.                                        

         

اتاق های فکر  

 

اکنون که این خاندان ثروتمند جمع شده اند تا بر دنیا حکومت کنند طبیعتا ثرتمندی انها دلیل به متفکر بودنشان نیست بس باید اتاق های فکری ترتیب داند و بزرگ ترین متفکران دنیا در انجا استفاده کرده اند تا بتوانن هرچه بهتر در راستای اهداف صهیونیسم در ضمینه های سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی ف هنری ، ورزشی ، و ......... به اداره دنیا ببردازند  کل دنیا تشکیلات و لژ های فراماسونری که این همه در مورد ان بحث خواهد شد در این طبقه قرار میگیرند . از اعضای این گروه که تصیر انها اشاره شده میتوان به گروه بیلدربرگ ف کلوب رم و ........ اشاره کرد .  

 

 سلطه بر دارایی های جهان      

                                             

  یهود قصد دارد بر تمام منابع جهان تسلط بیابد به همین دلیل به برخی کشر ها حمله می کند تا به هر قیمتی بر انها مسلط شود .    

همین دلیل هرکجا که منبع غنی باشد یهود انجاست . برای همین از کل اروپا لهستان را انتخاب می کند . چون لهستان منابع غنی پتاس داشت و انبار غله اروپا بود .   همانطور که می دانید پتاس ماده اولیه تولید مواد منفجره چون باروت است یهودیان در اروبا جنگ راه می انداختند و به کشر های اورپایی باروت و غذا می فروختند با جنگ راه انداختن میان اروپاییان خود به کناری می نشستند  پول میشماریدند .    

                             

 سلطه بر جمعیت جهان  

                                                                               

 برای سلطه بر جمعیت جهان راهکار چیست ؟                            

روش کار از بین تولید نسل ، کاهش ازدواج ، افزایش طلاق ، افزایش بی بند و باری جنسی ، افزایش بیماری های واگیر دار و.......

مگر چندین سال پیش خوک وجود نداشت . چرا آنفولانزای خوکی چندین سال پیش نبود ؟ در سایت موسسه آی در واشنگتن به نام centers for pisease control یا cpc اعتراف عجیبی نوشته شد . 

در این سایت بیان شد که وظیفه این موسسه ساخت ویروس های واگیر دار به اشکال مختلف از جمله خوکی و مرغی و غیره است . این موسسه هم اکنون روی ویروس هایی کار میکند تحت عنوان biolo go cal terrorism که بطور مثال این ویروس ژن عرب را در غیر عرب تشخیص می دهد و فقط عرب را آلوده کرده و بکشد و افراد دیگر تاثیر نگذارد .        

 

سربازان پیاده نظام 

 

یهودیان در پروتکل های ۲۴ گانه خود گفته اند که باید همه ادیان را از بین ببریم جز دین خودمان آنقدر باید ادیان را تکه تکه کنیم که نتوانند با یک فرمان وحدت بدست آورند .    

( سیاست پلورالیزم ) اختلاف روز عید فطر از نتایج این پروتکل  ها می توان باشد .  وظیفه ولایت فقیه در مملکت اسلامی همین است . ایجاد ادیان پس باید برنامه ای ریخت وپی ولایت فقیه را زد . باید جوانان جاهل را به خیابان ها ریخت و شعار (( مرگ بر اصل ولایت فقیه )) را به زبانشان انداخت . مثالهای تاریخی بسیاری در مورد فصل الخطاب بودن کلام ولایت فقیه وجود دارد که عده ای از آنان اشاره می کنیم . 

 

1_ وقتی انقلاب اسلامی به پیروزی رسید امام خمینی ( ره ) حکم اعتصاب را صادر کرد . ممانعت کارمندان شرکت نفت از کار کردن در این شرکت ها کمر دولت شاه را شکست بختیار تصمیم گرفت از اسرائیل کارگر وارد کند . امام مجدد وارد صحنه شد و حکمی داد (( خون هر خارجی که قصد کار در ایران را دارد مباح است )) به دنبال این حکم یک صهیونیسم جرات ورود به ایران را نیافت .

 

2_ یکی از مهم ترین حوادثی که در ایام زعامت میرزایی بزرگ شیرازی رخ داد ، قضیه تحریم تنباکو بود . حکم تاریخی ذو در معاهده انحصار تنباکو در زمان ناصرالدین شاه _ که با درخواست سید جمال الدین اسد آبادی و پی نامه ایشان اتفاق افتاد __ چنان مردم را به صحنه کشاند که شاه قاجار مجبور به فسخ قرار داد تنباکو گردید . با صدور حکم ، مردم مبارزه سیاسی علیه قرار داد استعماری مذکور را یک وظیفه شرعی دانسته و بر مخالفت شدید پرداختند . به طوری که ناصرالدین شاه مجبور شد با پرداخت غرامت این قرار داد ننگین را فسخ کند . 

 

 و اما جایگاه ما در این هرم قدرت : بردگان همیشه بدهکار 

 

در پایین ترین نقطه هرم ا کمال وقاحت تصویر گوسفندانی را درج کرده و روی آن عبارت debt slaves را نهاده است و با فلش اشاره کرده که (( You are here )) در روی قاعده هرم در همین قسمت این عبارات درج شده . 

Birth( تولد ) _ school( مدرسه ) _ Labour( نیروی کار) _ taxes (پرداخت مالیات ) _ debris ( بدهکاری ) _ retirement cycle ( چرخه بازنشستگی ) 

به دنیا می آییم تحصیل می کنیم . تبدیل به نیروی کار می شویم در آمد خود را به پرداخت مالیات صرف میکنیم . سپس بخش اصلی چرخه رخ می دهد . بدهکاری ! وقتی بدهکار باشیم همواره به فکر جبرانیم و در نتیجه از اتفاقات اطراف خود غافلیم برای مثال آیا خبر دارید که چند سال پیش تانکهای آمریکایی در بین الحرمین رژه رفته اند ؟ سپس چرخه بازنشستگی و مرگ . 

پس جایگاه بندگی چه شد . خداوند در قرآن فرمود : ما خلقت الجن و الانس الا لیعبدون . 

اما برای خروج از زیر این هرم و شکستن آن چه باید کرد ?

  انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 178

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما