بال سرخ حسینی بال سبز مهدوی

محل لوگو

روایتی از آخر زمان: آرماگدون


روایتی از آخر زمان: آرماگدون

آرماگدون صورت یونانی هارماگدون نامی در محل کنعان باستان فلسطین امروزه شهری به نام مجدو در سرزمین فلسطین که گروهی از بنیاد گرایان انجیلی معتقدند در آخر زمان جنگی عظیم در این شهر روی می دهد .

ایلی گراهام از رهبران و کشیشان معتبر انجیلی یا اوانجلی است که سال ها کشیش مخصوص کاخ سفید برگزار کننده مراسم تحلیف رؤسای جمهوری آمریکا بود در سال 1970 هشدار داد که جهان اکنون به سرعت به سوی جنگ آخر و زمان آرماگدون خود نزدیک میشود او می گوید اکنون بسیاری از مردم می پرسند این جنگ آخر و زمان در کجاست ما چه اندازه به آن نزدیکیم باید گفت محل این جنگ در غرب رود اردن است در دشت جرزال میان جلیله و سامریه . 

هارماگدون به معنی تپه شریفان در اصل یک واژه عبریست و در عالم واقعه یک منطقه جغرافیایی ویژه هست در فلسطین اشغالی زیر منطقه هیفاع جایی که حزب الله در طی جنگ 33روزه ی اشغال گر اونجا رو بمب باران می کرد به عبارت دیگر در میان جریان شبه مذهبی مسیحیان صهیونیست در آخرید و زمان در این منطقه جغرافیایی یعنی هارماگدون یک جنگ اتفاق خواهد افتاد که به عنوان نبرد آخر و زمان در ادبیات مسیحیان صهونیست قابل شناسایی است.

هال ام سی از دیگر رهبران انجیلی است در کتاب معروف خود زمین سیاره ی بزرگ مرحوم می نویسد : نسلی که از سال 1948 یعنی زمان تشکیل دولت اسرائیل به این صورت به دنیا آمدن شاهد عینی دومین ظهور مسیح خواهان بود. 

او همچنین در کتاب دنیای نوینی فرا میرسد ،می نویسد: فکرش را بکنید دست کم دویست میلیون سرباز از مشرق زمین با میلیون ها سرباز بیشتر از مغرب زمین در زیر رهبری دجال یعنی آنتی کرایست یا ضد مسیح متحد می شوند عیسی مسیح نخست کسانی را که شر او اورشلیم را غارت کرده اند تار و مار خواد کرد سپس از ارتش های را که در دره مجدو یا هارماگدون جمع شده اند به هلاکت خواهد رسانید .

  انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 67

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما