بال سرخ حسینی بال سبز مهدوی

محل لوگو

دیدگاه یهود درباره مسیحیت


دیدگاه یهود درباره مسیحیت

یهودیان اجازه دارند برای مجازات و گرفتار نمودن مسیحیان به انان دروغ گفته و شهادت کذب دهند. هنگامی که دروغ می گوییم این عمل نزد خدوند کفر و بی حرمتی تلقی نخواهد شد .

یهودیان باید همواره تلاش نمایند تا مسیحیان را فریب دهند. هریهودی که خیری به مسیحی برساند، هرگز از قبر بر نخواهد خاست.{رستگار نخواهد شد)

.....هم اکنون از شما دعوت می نمایم تا به توضیحاتی پیرامون اقداماتی که منجر به شکستن پشت کلیسای کاتولیک گردید ، توجه نمایید : ما می توانستیم با نفوذ ورخنه به خصوصی ترین محافل ان ها، برخی از رهبران و پیروان آنان را اغوا نموده، تا به عنوان  اولین پیشگامان جنبش این  فعالیت نمایند . مقرر گردید تعدادی از فرزندان یهود با تعلیمات و دستورات صریح و دقیق با نفوذ به جامعه مسیحیت کاتولیک  و ایجاد فساد و.... در قلب کلیسا آن ها را از درون تخریب و منهدم نماید. فرمانروای یهودیان با درایت و حکمت بالغه ، اینگونه توصیه نمود که فرزندان یهود بخواهید تا به کاهن ها و رهبران آنان نزدیک شده سپس از درون ، کلیسای ان ها را نابود سازند با کمال تاسف کلیه یهودیان و کسانی که برای انجام این کار مهم کمر همت بستند، به عهد خود وفا ننموده و گروهی از آنان خیانت کردند . ولیکن سایرین با وفا به عهد و پیمان خود ، این ماموریت را با حفظ امانت شرافتمندانه به مرحله اجرا در آوردند.

{ما پدر} تمام انقلاب های جهان حتی برخی از آن ها که علیه ما بود می باشیم . { ما همچنان اربابان بلامنازع جنگ و صلح هستیم} و امروز به صراحت می توانیم بگوییم که جنبش اصلاحات دینی در مسیحیت را ما ایجاد نمودیم. {{کالوین}} یهودی الاصل و یکی { از فرزندان ما بود که با تشویق مسئولین  و حمایت مالی یهودیان }} این وظیفه را عهده دار گردید و اجرا نمود { همچنین مارتین لوتر} نیز تحت تاثیر القاعات دوستان  یهودی خود، برنامه ضد کلیسای کاتولیک را به اراده مسئولین یهود با موفقیت به انجام  رسانید ما از { مسیحیان پروتستان} و اخلاص آنان برای دین خود بوده و به طور ناخود آگاه در جهت اهداف ما قرارگرفته اند ما از کمک ارزشمند آنان در نبردمان علیه سنگر های تمدن مسیحیت و زمینه سازی برای دستیابی و سلطه کامل بر جهان بسیار ممنونیم. تا به امروز توانسته ایم بسیاری از نظام های حاکم بر کشور های اروپایی را واژگون نماییم و بدون شک  سایرین نیز در آینده دگرگون خواهد شد.          

روسیه راه پیشروی ما را هموار نموده است. حکومت فراماسونری فرانسه تحت کنترل ما قرار دارد و انگلستان با تکیه بر سرمایه های یهودیان تحت نفوذ ما بوده و پروتستان در این کشور پایگاهی برای نابودی کلیسای کاتولیک به شمار میرود. اما اسپانیا و مکزیک همانند دو عروسک در دستان ما قرار داند . علاوه  بر آمریکا کشور های زیادی هستند که در دام ما قرارگرفته اند. بخش وسیعی از جراید و مطبوعات جهان تحت سلطه و نفوذ ما فعالیت می نمایند. که باید در جهت ایجاد حقد و کینه  جهانی علیه کلیسای کاتولیک با قدرت و فعالیت بیشتر هدایت و تغذیه گردند. به منظور حمایت و تقویت برنامه های خود . مبتنی بر مسموم سازی اخلاق دیگران بایدهمچنان روح انقلاب را در بین توده ها نشرداده و ان ها را در جهت تحقیر روحیه میهن پرستی. گسیختگی  در یکبارچکی و وحدت خانواده ها و محبت های فیمابین سوق داده و هر دینی بی اعتبار ، بی ارزش و عبث تلقی گردیده و چنین استنباط گردد. که دوران  دین داری سپری شده و در عصر حاضر دین نمی تواند پاسخگویی نیاز های انسان باشد و بلاخره باید همواره یاد اور شد که پادشاه و منجی قوم یهود. قبل از برکناری پاپ از کرسی و اتیکیان وجمیع پادشاهان از اریکه سلطنت هرگز به حکومت این جهان رضایت نخواهد داد. 

  انتشار : ۵ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 51

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما